Kiitos kaikille edelliseen kirjoitukseeni kommentoijille! Paistanee se päivä tänne risukasaankin, vaikka tuntuu siltä, että vain ilta-auringon voimalla:

1446878.jpg

Olen viime aikoina jaksanut iloita todella harvasta asiasta, eikä riemua ole lisännyt yhtään se, että olen TAAS kärsinyt migreenistä jo viikon putkeen. Tämä ei ole reilua! Tiedän kyllä varsin hyvin, että jos saisin levättyä edes yhden päivän kunnolla, se auttaisi asiaa, mutta kun olin viikonlopun taas työmatkalla, niin eipä ole lepoa tiedossa, ei. Töistä en tähän aikaan vuodesta voi olla poissa ellei pää ole poikki, koska yhdenkin päivän poissaolo aiheuttaisi sellaisen työ- ja stressivyöryn, jota kukaan muu kuin minä ei voi selvittää. Niinpä siis kärsin, napsin maksimitabut ja jatkan kärsimistä. Ensi viikonloppu menee myös työn merkeissä, mutta sitten karkaan mini-salalomalle, jonka olen todellakin ansainnut. Ja vieläpä Ranskaan, jee! (nyt ei voi kyllä huutaa kun päähän sattuu, mutta kuiskaamalla: jeeee!)

Vielä niistä ilonaiheista. Vaikka en tällä hetkellä jaksa kauheasti iloita mistään, meidän pihalla kukkii, ja siitä en voi olla iloitsematta!

1446880.jpg

Niin, ja ne meidän paperit muuten vihdoin lähti Etiopiaan perjantaina*.

Suokaa anteeksi, siirryn tästä pimeään huoneeseen takavasemmalle, mutta ne, jotka jaksavat iloita puolestamme, tehkää se!


*)Vaikka Afrikasta on tullut vielä viime vuonnakin lapsia aika nopeasti, odotusaika on nyt 1-2 vuotta, joten ei tässä ruveta vielä lastensänkyä hankkimaan..