Tämä on kiertänyt jo kaikkialla (itse nappasin sen äsken Tosikolta), mutta koska radion avaaminen tänä aamuna (katso seuraavan listan toiseksi viimeinen kohta) oli niin järkyttävä kokemus ja koska ko. biisi (katso kirjoituksen otsikko) on rippikouluajoista saakka ollut parasta korvakärpänen-laatua, päätin kiusata sillä teitä tänään. Anteeksi.

Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

Hei, olen 38-vuotias luokanopettaja Maria Sjöholm Helsingistä. Rakkaimmat harrastukseni ovat feng shui ja spiritismi. Lapsia minulle on siunaantunut vain yksi. Halusin katsokaas tehdä nuorena uraa ja tuokin lapsi tehtiin sitten hedelmöityshoidoilla vähän vanhemmalla iällä, just niin kuin ne Hesarissa kirjoitti! Se oli kyllä hirveen kätevää, eikä se nyt niin paljoa maksanu loppujen lopuks, muutaman tonnin. Tosi ihana henkilökuntakin siellä klinikalla oli ja onhan se älyttömän kätevää kun voi valita itse ihan tarkkaan että millon sen lapsen hommaa, ettei mee lomat ja kaikki sekasin! En ole kovin skandinaavisen näköinen, sillä minulla on pikimustat hiukset (ihan luonnostaan!). Onneksi silmät sentään ovat siniset, muuten luulisivat että olen joku ulkomaalainen. Rakastan reippaan iloista hengellistä musiikkia, varsinkin kunnon hihhulimeininkiä.Välillä pitää tietenkin olla joku korkealla ja ohuella naisäänellä, mielellään piirun verran nuotin vierestä laulettu ihanan herkkä kappale vaikka Jeesuksesta. Ei siis ihme, että lempiartistini on Jakaranda-kuoro! Olen oikeasti tosi vaatimaton, mutta jos nyt on pakko sanoa, niin parhaiten minua kuvaa adjektiivi hyvä.
Ne, jotka ette ole lukeneet sivupalkkiani, uskotteko, kun väitän, että minulla on 18 sormea?