Kuten taisin jo muutama postaus sitten hehkuttaa, minulla on uusi, ihana työkannettava. Se on söpö, kevyt ja näppärä. ja Mac. Olen tähän saakka ollut lähes vannoutunut PC-ihminen, mutta muutama kuukausi sitten kun kokeilin kaverin MacBookia, hurahdin saman tien. En nyt jaksa kertoa miksi (syy ei ollut pelkkä ulkonäkö), mutta niin vain kävi.

Nyt olen käyttänyt uutta konetta muutaman päivän, ja tää ON kyllä edelleen aivan ihana, mutta muutamaa asiaa kaipaan. Kertokaa, hyvät Mac-ihmiset minulle

1) missä täällä näppiksessä on Delete-toiminto?
2) välillä olen vahingossa saanut mattohiirellä selaajan kuvan scrollaamaan (ah tätä kaunista suomen kieltä!) ylös ja alas mutta yleensä en, miten se tehdään?
3) miten tehdään kaikki se, mikä yleensä tehdään hiiren oikealla painikkeella?

Älkääkä pliis sanoko että lue käyttöohjeet kun ne on töissä enkä jaksa hakea.