Ulrika haastoi minut meemiin, jonka tarkoitus on, että kerron itsestäni seitsemän (turhaa?) faktaa tai tapaa ja haastan mukaan seitsemän muuta bloggaajaa. Olen kuitenkin vastarannan kiiski: en jaksa haastaa ketään kun tämä on pyörinyt jo vaikka missä, enkä nyt kerro tavoistani, koska olen jo aiemmin vastannut outoja tapoja keräävään meemiin.

Mutta faktoja siis:

1. Sisareni ja minun välinen ikäero on 10 päivää.

2. Minusta on tulossa lokakuussa yhdeksännen kerran täti.

3. Kun veljeni tyttäriltä kysyy isän ammattia, he vastaavat : munkki.

4. Minulla on viisi kummilasta.

5. Tiedän, että jossittelu on turhaa, mutta kerron silti: Jos olisimme saaneet lapsen niinkuin niin monet muut eli heti kun halusimme, perheessämme olisi pian esikoulun aloittava lapsi ja liuta sisaruksia. Ja jos olisin edellisessä liitossani saanut lapsia silloin, kun niitä aloimme toivoa, minulla olisi jo pian täysi-ikäinen lapsi..

6. Olen istunut puuceessä asialla, kun se kaatui.

7. Pienenä luulin, että Ulle dulle dof kinkkelaade kof jne oli Helsingin slangia.