Huh huokaus, jonka mukana hyvää uutta vuotta kaikille lukijoilleni!

Palasin töihin eilen, mutta koska mailissa odotti pitkälti kolmattasataa viestiä (joista yksikään ei ollut spämmi), en ehtinyt polkkaamaan. Periaatepäätökseni siitä, etten korjaa tenttejä lomalla, aiheutti sen, että myös illat menevät tällä viikolla korjauspuuhissa, blääh.

Huono olo, huonot fiilikset. Home- (tai kauniisti sanottuna sisäilma-) ongelma ei (tietenkään) ole loman aikana hävinnyt, päinvastoin, oireilen nyt paljon selvemmin, mikä on tietenkin normaalia, kun olen ollut viikon poissa. Olen vain äärettömän väsynyt tähän taisteluun. Olen ainoa täällä päin rakennusta, joka oireilee, joten joudun aloittamaan alusta (olen jo muuttanut pitkien vaiheiden kautta toiselta puolen rakennuskompleksia tänne) koko prosessin. Eikä siinä vielä mitään, mutta nyt vaikuttaa siltä, että ongelma ei ole vain rakennus, vaan kaikki se materiaali, jota olen kuljettanut mukanani vanhoista tiloista. Se on pakko lajitella, kopioida, heittää pois kaikki minkä voi ja senkin, mitä ei voi. Ja taas pitää tapella siitä, että minun on saatava uudet huonekalut, kirjat, mapit, paperit jne jne jne. En jaksaisi enää millään, muutenkin olen aivan lopussa. Ja silti tiedän, että tyhmintä mitä voin tehdä on jäädä tänne ja olla hiljaa.