Niinkuin huomaatte, olen vaihtanut sivupohjaa (tämän on tehnyt Tiia, mistä kiitos!). En vain ole ihan varman, onko tämä nyt sitten hyvä, entisessä oli vähän enemmän värejä ja se oli kai jotenkin selkeämpi...? Varsinkin tuo otsikoitten fontti häiritsee, mitenkähän sen voi vaihtaa?  Ja blogin nimen selkeämmin näkyviin, ja isomman välin blogin nimen ja ensimmäisen otsikon välille. Niin ja haluaisin tuon oikeanpuoleisen sivupalkin pienemmäksi ja vasemmanpuoleiseen isomman tekstin. Ärsyttävää kun ei koskaan oikein olisi aikaa opetella mitään tällaista, vaikka oikeasti näitä on varmaan ihan helppoa muuttaa. Mutta susi on kuitenkin kaunis eläin ja lumi sopii talveen (keväällä pitänee vaihtaa taas johonkin keväisempään). Kommentoikaa!

Muita päivän hyviä uutisia: mulla on uusi työhuone!! Jipii! Merinäköala ja kaikkea. Olen juuri saanut tietokoneen tänne, paljon muuta täällä ei sitten olekaan. Seuraavaksi pitäisi hakea vanhasta työhuoneesta tänne jotain, joku mappi tai kirja, ja kokeilla, miten reagoin. Toistaiseksi minulla on sormet kyynärpäitä myöten ristissä (kuvitelkaa, pystyn silti kirjoittamaan tätä!) etten saisi oksennus-huimauskohtausta, muuten olen taas lirissä sen kanssa, miten pystyn tekemään työtä ilman materiaalia.